Amerikaanse Stafford Roemenie

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Amerikaanse Stafford Roemenie

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 09:19

Klinkt als de ideale hond voor Mick :D wahahahahaha lol :lac :lac :lac :lac :lac

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 09:23

Voor mij zou het de ideale hond zijn geweest als de rest er niet waren. Maar ik was bereid om in een bunker te gaan leven om hem toch te kunnen houden..Helaas heeft het niet zo mogen zijn door die ex.

Ik hou wel van die lastposten
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Daven

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 09:32

[quote="maula"]Voor mij zou het de ideale hond zijn geweest als de rest er niet waren. Maar ik was bereid om in een bunker te gaan leven om hem toch te kunnen houden..Helaas heeft het niet zo mogen zijn door die ex.

Ik hou wel van die lastposten[/quote]

Voor mij mag het een graadje minder ,ik heb liever een roedel die in rust en harmonie met elkaar leeft :knipoog

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 10:02

Heb ook al jaren een roedel in harmonie met elkaar. Maar wil in de toekomst minder honden dus dan zou ik wel de ruimte hebben voor zo'n lastpost. Maar deze Roemeen kwam nou eenmaal dus was bereid me eigen aan te passen aan hem. Hij ging met de teven wel redelijk goed maar de reu'en waren een ander verhaal. En normaal is het zo dat wat hier in huis komt blijft tot de dood....Hoop dat we hem ooit nog terug vinden als die nog leeft. Met natuurlijk de wetenschap dat ik dan helemaal niet weet hoe die dan is en wat die heeft mee gemaakt....Hij is dan ook de enige hond voor wie ik het over heb om de harmonie in me roedel te verstoren...
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Daven

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 10:06

[quote="maula"]Heb ook al jaren een roedel in harmonie met elkaar. Maar wil in de toekomst minder honden dus dan zou ik wel de ruimte hebben voor zo'n lastpost. Maar deze Roemeen kwam nou eenmaal dus was bereid me eigen aan te passen aan hem. Hij ging met de teven wel redelijk goed maar de reu'en waren een ander verhaal. En normaal is het zo dat wat hier in huis komt blijft tot de dood....Hoop dat we hem ooit nog terug vinden als die nog leeft. Met natuurlijk de wetenschap dat ik dan helemaal niet weet hoe die dan is en wat die heeft mee gemaakt....Hij is dan ook de enige hond voor wie ik het over heb om de harmonie in me roedel te verstoren...[/quote]

wowwwwwwww dat is echte liefde :cool

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 10:27

Mijn liefde voor me honden gaat heel erg ver. In de ogen van sommige ben ik niet wijs :lac

Lollypop
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Lollypop » 18 Jul 2016, 10:36

Voernijd is absoluut niet ongebruikelijk bij voormalig zwerfhonden, ik heb in de afgelopen jaren over de honderd honden opgevangen van diverse rassen en de enige die binnenkwam zonder voernijd was Lollypop. Het is er prima uit te trainen als je maar weet wat je doet. Overigens zou ik deze hond wel opvangen maar in een kinderloos gezin zodat je goed kan kijken hoe het karakter is. Verder vraag ik me af of jullie je negatieve commentaar baseren op het ras of omdat je denkt dat zwerfhonden geen goede gezinshonden zouden kunnen zijn ? Het feit dat ze de hondengevechten overleeft heeft zegt wel wat, Lollypop heeft het ook overleeft, zit onder de littekens, dat wel maar is de meest zachtaardige hond op deze aardbol. Het feit dat ze met katten en honden leeft nu zegt ook iets en nogmaals, voernijd is er prima uit te trainen en heeft ook niets met ras te maken

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 18 Jul 2016, 10:47

[quote="Lollypop"]Voernijd is absoluut niet ongebruikelijk bij voormalig zwerfhonden, ik heb in de afgelopen jaren over de honderd honden opgevangen van diverse rassen en de enige die binnenkwam zonder voernijd was Lollypop. Het is er prima uit te trainen als je maar weet wat je doet. Overigens zou ik deze hond wel opvangen maar in een kinderloos gezin zodat je goed kan kijken hoe het karakter is. Verder vraag ik me af of jullie je negatieve commentaar baseren op het ras of omdat je denkt dat zwerfhonden geen goede gezinshonden zouden kunnen zijn ? Het feit dat ze de hondengevechten overleeft heeft zegt wel wat, Lollypop heeft het ook overleeft, zit onder de littekens, dat wel maar is de meest zachtaardige hond op deze aardbol. Het feit dat ze met katten en honden leeft nu zegt ook iets en nogmaals, voernijd is er prima uit te trainen en heeft ook niets met ras te maken[/quote]

Mijn in jou ogen negatieve commentaar komt voort uit dat ik inmiddels verschillende Roemeense honden in huis heb gehad door dat me broer dus transporteur was. Ik heb verschillende rassen of mixen uit Roemenie in huis gehad. Van jonge pup tot een hond dat volgens de verhalen al 11 jaar op straat liep. En mijn mening is gebaseerd op wat ik mee gemaakt heb met die honden en dat brengt mij tot de conclusie dat het heel vaak niet in het belang van de hond is om naar hier gehaald te worden maar dat het met geld (heel veel geld) en menselijke ego's te maken heeft...

Als je mijn reactie over deze Amerikaanse Stafford al negatief vind dan zal ik maar voor mij houden hoe ik daadwerkelijk denk over die hondenhandel....

Lollypop
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Lollypop » 18 Jul 2016, 10:51

Dat mag Maula, ieder zijn eigen mening, daar zit ik niet mee. Overigens krijg ik wel de kriebels over opmerkingen dat het handel is en eraan verdiend wordt. Ik betaal hier vrijwel alles uit eigen zak, laat de honden inenten, steriliseren, heb ze soms een jaar in de opvang, ze krijgen goede voeding, speeltjes, kluifjes en komen niets tekort. Adoptanten betalen het transport naar Engeland of Nederland en op vrijwillige basis een donatie om andere honden te helpen ! En zo ken ik meerdere opvangs, ja ongetwijfeld zullen er ook slechte tussen zitten, net zoals er slechte fokkers zijn etc etc

Daven

Berichtdoor Daven » 18 Jul 2016, 14:44

[quote="maula"]Mijn liefde voor me honden gaat heel erg ver. In de ogen van sommige ben ik niet wijs :lac[/quote]

Eindelijk mijn verloren zus gevonden :D :lac :lac :lac :lac :lac :lac :lac

Terug naar “Herplaatsers zonder stamboom”