Dino

Chleo
Beheerder
Beheerder

Re: Dino

Berichtdoor Chleo » 08 Aug 2017, 14:11

En hoe staat het er nu voor met Dino?

Lukt het zo voor de combi met je ouders of toch een huisje kunnen vinden?
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

xena1977
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor xena1977 » 08 Aug 2017, 18:41

Bedankt voor je interesse.

Met Dino gaat het heel goed.

Hij verblijft nog steeds bij mijn ouders.

Ik geef het voer en loop er 3 keer per dag mee.

Hij is super lief dus hij kan zo lang bij mijn ouders blijven dan nodig is.

Met mijn teef gaat het nu ook weer goed ze eet weer en maakt nu niks meer kapot.

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 08 Aug 2017, 19:03

probleem opgelost dan toch. dan zou ik hem niet wegdoen als het zo lukt, al sluit ik me bij bovenstaande aan, je heb er niks ingestoken maar wel vanalles verwachten, geen cursus gaan volgen, niks samen(honden) ondernomen, geen gedragstherapie opstarten. niet ingelezen over de nadelen van 2 staffords samen. leek je gewoon stoer 2 staffs, en omdat de baas geen extra moeite wil nemen mag de hond ervoor bloeden nu het niet vanzelf gaat, tis geen plant die zelf groeit en waar je alleen de lusten van hebt, beetje energie erin steken mag wel, en dat zou ik maar doen ook. jij neemt de hond, ook de verantwoording nemen voor het gevolg!

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 08 Aug 2017, 19:05

klinkt bot wat ik zeg, maar omgekeerd, wat als jij vroeger geboren was en je ouders waren niet helemaal content over jou, hoe zou jij het vinde. dat je gedumpt werd om iets waar hun zelf de hand in hebben?

gezien het feit dat ie net bij jou is, valt het rijden te verklaren, denk zelf dat hij zo zijn plek in de roedel probeert te vinden. gun em wat tijd

xena1977
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor xena1977 » 08 Aug 2017, 20:33

Jonge jonge niet te geloven weer zo'n overdreven reactie terwijl het al gezegd is.

Jij weet niet eens waar deze hond vandaan komt waarom ik hem meegenomen heb dus dat zogenaamde hond die ervoor mag bloeden slaat al helemaal nergens op maar goed beoordelen via internet is zo MAKKELIJK.

Naar mijn mening heb ik Dino uit een hele slechte situatie gehaald en geprobeerd of het samen met mijn teef ging.

Dit ging voor mijn teef dus niet zo goed en omdat ik graag beide honden gelukkig zie wil ik hem herplaatsen.

Maar bij mijn ouders zit Dino ook heel erg goed maar mijn ouders zijn op leeftijd en kunnen er niet zelf mee wandelen.

En deze hond bloed niet hoor deze hond is heel blij en gelukkig met de bank van mijn ouders en de wandelingen met mij dus misschien kan je beter bij je eigen thuis kijken voordat je iemand anders veroordeeld.

Ik heb 2 zeer blije honden die zeer veel aandacht en liefde krijgen.

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 08 Aug 2017, 21:28

hoezo overdreven,ik vind het nogal overdreven dat de hond zo snel aan de kant word geschoveb, als de hond weg had gemoeten terwijl jij niks geinvesteerd heb ,dan bloed de hond toch ervoor??( figuurlijk dan)of word jij daarmee benadeeld?

feit dat je je zo aangevallen voelt en er zo fel op reageert wil zeggen dat ik toch een punt raak bij je. ik blijf dan ook achter mijn woorden staan, want je heb er gewoon weinig voor gedaan terwijl de situatie niet onhoudbaar is.

dat de hond blij is is geen argument in deze, evenals dat ik bij mij thuis moet kijken. gaat tegenwoordig wel makkelijk, je antwoord staat me niet aan dus moet iedereen bij zichzelf thuis kijken . wat wil je? dat ik zeg dat ik het zo zielig vind voor je? kvind het juist rot voor de hond want die zou wel alles voor jou doen...sorry dat ik jou kant niet kies :zwaai

en als het al eens gezegd is, vind ik dat helemaal goed. maar dan hoef ik mijn reactie niet voor me te houden

andere vraag ,waarom heb je niet eerst getest of het ging met je teef? dus een paar dagen thuis geprobeerd? niet dat het zaligmakend is maar dan had dit voorkomen kunnen worden. terwijl ik het rijden nu niet echt als een probleem kan beschouwen, jij als leider bent daar zelf bij

xena1977
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor xena1977 » 08 Aug 2017, 22:52

Eerliik gezegd interesseert het mij helemaal niks wat jij zegt want jij kent mij niet eens dus voel ik me ook niet aangevallen door mensen die alleen veroordelen.

Ik heb hier alleen geprobeerd om iemand voor Dino te vinden die verstand van het ras heeft en er tijd in wil steken.

Verder heb ik niet zoveel aan het oordeel van iemand die zo stoer is om een reactie op internet te zetten en in het echte leven de bek niet open doet.

Opbouwende kritiek werkt beter dan geblaat. Misschien kan je nog iets leren van andere antwoorden hierboven.

Mensen zoals jij maken alleen dit forum naar de klote en zorgen ervoor dat niemand meer iets durft te vragen om dat er alleen maar zo'n soort antwoorden van betweters komen dan echte antwoorden.

Is toch een bepaald type mens denk ik.

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 08 Aug 2017, 23:28

helaas geef ik mijn mening ongezoeten en onverbloemd, voor dit soort situaties heb ik geen opbouwende kritiek en krijg je enkel modder van me, je zoekt iemand die er tijd in wil steken, waarom ben jij dat niet? en als ik je in persoon tref heb je het nog veel lastiger met me in een discussie, ook dan krijg je een hoop modder. alle antwoorden hierboven zijn hetzelfde, alleen ik zeg het grof, als je daar niet mee om kan gaan is dat jou ding.

plus je kom hier net kijken om je hond te dumpen dus wie verkloot wat? als je de rest van mijn reacties leest dan zul je zien dat ik genoeg bijdraag in mn antwoorden naar andere mensen, voor dit soort situaties waarin mensen liever lui als moe zijn toon ik geen compassie, als je er alles aan had gedaan was het een heel ander verhaal

je klimt anders aardig de hoogte in mevrouw :zwaai

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 08 Aug 2017, 23:38

en ik verkloot het forum omdat ik het opneem voor een dier? hoe krom kan je denken, het antwoord staat JOU niet aan dus het is in principe puur egoisme waar vanuit je reageert.

Terug naar “Herplaatsers zonder stamboom”