VVH (Valkenswaard)

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
Biancatje88

VVH (Valkenswaard)

Berichtdoor Biancatje88 » 11 Sep 2011, 13:20

Wij trainen hier al vanaf dat Kenzi pup was (ze is nu 2 jaar) en hebben het hier erg naar ons zin!

Goede puppycursus gehad waar we veel van hebben opgestoken, de vervolgcursus (jonge honden) was wat minder. De cursus gehoorzame hond 1 was wel weer heel erg leerzaam en het (landelijk bepaalde) examen dat er bij hoorde was ook een echte uitdaging. Heel leuk om te doen!

Nu zijn we bezig met behendigheid en het gaat echt stap voor stap met veel aandacht voor de raakvlakken en vooral het rustig aanleren, snelheid komt wel. (tja, bij Kenzi is die snelheid er al :hihi ).

De lessen worden elke zondag ochtend gegeven van 9 tot 12 en duren ongeveer 45 min. Op donderdag avond zijn er ook lessen te volgen maar dat is alleen behendigheid en gg (dacht ik).

Je mag pas de "sport" in als je geslaagd bent voor de cursus gehoorzame hond 1. Onder "sport" wordt verstaan: Doggy dance, Behendigheid en de GG cursussen.

Kortom wij zijn hier heel erg tevreden en zijn voorlopig ook niet van plan om daar al weg te gaan.

Wel heb ik gemerkt dat je een beetje geluk moet hebben met de lesgevers. De ene is kei goed terwijl de ander wat minder is, en je je echt begint af te vragen wat je hier aan het doen bent. Maar gelukkig krijg je bij elke volgende cursus weer andere lesgevers, dus dat scheelt wel.

Dit is hun website: [url]http://www.vvh-info.nl/[/url]

Owja, ze hebben totaal geen vooroordeel tegen over staffords, Kenzi is daar heel geliefd. Maar ze weten wel wat een stafford kan en nodig heeft. Dus dat vind ik een enorm pluspunt.

Biancatje88

Re: VVH (Valkenswaard)

Berichtdoor Biancatje88 » 22 Sep 2012, 10:55

Zijn er mensen die ook bij de vvh trainen?

Ik zie sinds kort namelijk heel veel staffordjes rond lopen bij ons, en was benieuwd of dat mensen (hondjes) van hier waren.

Zenza
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor Zenza » 22 Sep 2012, 16:02

Wij trainen bij KC de Baronie in Breda ! Ook tot volle tevredenheid van eerst puppy nu combi EG en GH hierna GH1 en GH 2 in een cursus.
[img]http://pdgm.pitapata.com/Sz99p1.png[/img]

Carmen
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Carmen » 20 Aug 2014, 14:45

Ik heb bij VVH 11 jaar geleden met onze frane bulldog getraint...nu ga ik als het goed is eind september beginen met onze SBT pup die dan 8 weken is. Ze is van harte welkom du ben benieuwd.

Chantaltallie
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Chantaltallie » 20 Aug 2014, 21:32

Leuk om te horen!

Ik woon met m'n 2 engelse staffords in de buurt (Veldhoven)

Carmen
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Carmen » 21 Aug 2014, 20:24

[quote="Chantaltallie"]Leuk om te horen!

Ik woon met m'n 2 engelse staffords in de buurt (Veldhoven)[/quote]

Leuk!! Wonen weinig staffords hierzo.

Terug naar “Hondenscholen”