Honden Centrum Limburg

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
dacha

Honden Centrum Limburg

Berichtdoor dacha » 14 Okt 2011, 10:17

Hallo,,

Ik heb een vraagje,, we willen weer op cursus gaan en we gaan deze week kijken bij honden centrum limburg in Bunde,,

heeft iemand hier ervaring met hcl?

Ik heb voor hcl gekozen om te kijken omdat dacha met gras allergie(bij vorige cursus zit) en we nu dan bij een manage willen trainen,,

alle info is welkom,,

dankje

chantalluh

Re: Honden Centrum Limburg

Berichtdoor chantalluh » 14 Okt 2011, 10:41

http://www.hondencentrumlimburg.nl/

Neem aan dat je deze bedoelt?

Ja heb ik ervaring mee en goede ervaring. Heb hier de puppy -en gevorderdencursus met Neo gelopen en was erg tevreden. Ook de theorieavonden waren erg leuk en bovenal zeer leerzaam.

ella46
Barbiestaff
Barbiestaff

Berichtdoor ella46 » 14 Okt 2011, 10:48

Ik heb hier agility gedaan. Was op zich erg leuk en ben er ook altijd graag heen gegaan. Alleen jammer dat na verloop van tijd met je snelle hond maar 1 rondje kon lopen tijdens de les. Daar vond ik het toch iets te duur voor.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v73/ellaversa/Onderschrift-1.jpg[/img]

Vollgesunde, leistungsfähige Tiere, von harter Verfassung, scharfen Sinnen und festem Wesen, arbeitsfreudig, dazu aber auch körperlich und seelisch zur Arbeit geeignet.

dacha

Berichtdoor dacha » 14 Okt 2011, 11:09

ja die bedoel ik,, ze geven lessen op verschillende plaatsen en tijden,,

Het is de bedoeling om gevorderde cursus te gaan lopen en verder, lijkt me uiteindelijk leuk om agility te gaan doen..

Thnx voor de reacties, is fijn om te weten dat er al meerdere met staffs daar goede ervaring hebben

chantalluh

Berichtdoor chantalluh » 14 Okt 2011, 12:06

[quote="dacha"]ja die bedoel ik,, ze geven lessen op verschillende plaatsen en tijden,,

Het is de bedoeling om gevorderde cursus te gaan lopen en verder, lijkt me uiteindelijk leuk om agility te gaan doen..

Thnx voor de reacties, is fijn om te weten dat er al meerdere met staffs daar goede ervaring hebben[/quote]

Wij hadden les van Rob was echt superleuk. En de theorieavonden die Dennis zelf geeft zijn echt een aanrader. En je bent er met je staff net zo welkom als met ieder ander ras. En wat ik fijn vond was dat je vanaf de gevorderdencursus de honden niet meer met mekaar los mocht laten.

dacha

Berichtdoor dacha » 14 Okt 2011, 12:11

@ chantalluh: Oh ok,, nu ben ik helemaal overtuigd om zondag te gaan kijken,,

heb er zin in om weer op cursus te gaan,, en die theorielessen wat kan ik me daarbij voorstellen?

mijn vriend gaat de cursus lopen (aangezien ik met wisselende diensten werk) maar ik wil wel mee gaan (elke les als ik kan) om te gaan kijken,, die theorielessen is dat alleen voor degene die met de hond de cursus loopt of mag je ook je partner meenemen?

chantalluh

Berichtdoor chantalluh » 14 Okt 2011, 12:21

[quote="dacha"]@ chantalluh: Oh ok,, nu ben ik helemaal overtuigd om zondag te gaan kijken,,

heb er zin in om weer op cursus te gaan,, en die theorielessen wat kan ik me daarbij voorstellen?

mijn vriend gaat de cursus lopen (aangezien ik met wisselende diensten werk) maar ik wil wel mee gaan (elke les als ik kan) om te gaan kijken,, die theorielessen is dat alleen voor degene die met de hond de cursus loopt of mag je ook je partner meenemen?[/quote]

Je krijgt tijdens de theorielessen praktische info over gedrag, voeding en ga zo maar door. Daarnaast is er veel ruimte om vragen te stellen. Dennis heeft echt een hele leuke manier van uitleggen en presenteren. Het waren bij ons toen 2 avonden van 2 uur/avond. In eerste instantie had ik zoiets pffff maar de uren vlogen echt voorbij. Bij ons mocht iedereen gewoon meekomen dus stel dat je kinderen zou hebben mogen die ook gewoon mee. Tenminste toen wel

dacha

Berichtdoor dacha » 14 Okt 2011, 14:05

oh ok, nu zou het maar 1 les zijn, heb dit nog nooit gehad bij vorige cursussen dus ben benieuwd,, zal zondag meer vragen als we gaan kijken,, wel fijn dat je met meerdere kunt komen in ieder geval,,

Terug naar “Hondenscholen”