Dog Training Center (DTS Schiedam)

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Re: Dog Training Center (DTS Schiedam)

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 21 Mar 2012, 15:24

Ja raar he dat wij niet van broodfok houden :ig

Maar als je het nu nog niet inziet..........hopeloos zulke mensen :boo
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

deezet

Berichtdoor deezet » 21 Mar 2012, 17:02

Haha, eerst mag iedereen zijn eigen mening hebben en dan ineens weer niet, als het niet overeenkomt met jouw denkbeeld van goed en niet goed tenminste.

Sommigen voelen zich ook duidelijk aangesproken, terwijl ik niemand specifiek aanspreek. Erg amusant om te zien.

Als ik de commentaren zo lees vraag ik me af waarom jullie uberhaupt nog naar een hondenschool gaan. Zoveel expertise als ik hier zie, daar zou ik wat mee doen!

Ook zijn er hier blijkbaar experts op het gebied van fokken en broodfok, die alles hebben onderzocht en op onderzoek gebaseerde feiten ten toon spreiden met een duidelijke onderbouwing waarom handel in dieren niet mag op een manier, anders dan dat jij gelooft dat goed is. Ware entiteiten op het onderwerp, dat zie je meteen aan de onweerlegbare feiten die hier ten toon worden gespreid.

Jammer alleen dat de spelling te wensen over laat, dat doet twijfelen aan het niveau van de onderzoekers/sters, geheel ten onrechte uiteraard. :lac

Ik was gewaarschuwd dat de meeste heel actieve mensen op dit forum óf niets anders te doen hebben de hele dag óf de leeftijd nog niet hebben bereikt waarop je mag stemmen. Het vermoeden neemt sterk toe, dat hier een fundamentele grond van waarheid in zit. Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met de reacties, ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt, zoals je wel vaker ziet op fora waar mensen net kunnen doen of zij meer gelijk hebben dan anderen.

Komt allen, vermaak mij :knipoog :D :bleble

mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor mary-jane » 21 Mar 2012, 19:33

[quote="deezet"]Haha, eerst mag iedereen zijn eigen mening hebben en dan ineens weer niet, als het niet overeenkomt met jouw denkbeeld van goed en niet goed tenminste.

Sommigen voelen zich ook duidelijk aangesproken, terwijl ik niemand specifiek aanspreek. Erg amusant om te zien.

Als ik de commentaren zo lees vraag ik me af waarom jullie uberhaupt nog naar een hondenschool gaan. Zoveel expertise als ik hier zie, daar zou ik wat mee doen!

Ook zijn er hier blijkbaar experts op het gebied van fokken en broodfok, die alles hebben onderzocht en op onderzoek gebaseerde feiten ten toon spreiden met een duidelijke onderbouwing waarom handel in dieren niet mag op een manier, anders dan dat jij gelooft dat goed is. Ware entiteiten op het onderwerp, dat zie je meteen aan de onweerlegbare feiten die hier ten toon worden gespreid.

Jammer alleen dat de spelling te wensen over laat, dat doet twijfelen aan het niveau van de onderzoekers/sters, geheel ten onrechte uiteraard. :lac

Ik was gewaarschuwd dat de meeste heel actieve mensen op dit forum óf niets anders te doen hebben de hele dag óf de leeftijd nog niet hebben bereikt waarop je mag stemmen. Het vermoeden neemt sterk toe, dat hier een fundamentele grond van waarheid in zit. Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met de reacties, ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt, zoals je wel vaker ziet op fora waar mensen net kunnen doen of zij meer gelijk hebben dan anderen.

Komt allen, vermaak mij :knipoog :D :bleble[/quote]

iedereen mag zijn mening hebben jij zweert bij die hondenschool en ik niet simpeler kan niet volgens mij.

en als ik aangeef dat ik het niet eens ben met de trainings methode en dat ik niet verder kwam met mijn hond dan VEG omdat ze gewoon weg niet verder gaan als dat. mag ik toch zeggen wat ik daar van vind???

het VEG exame daar is voor mijn teef ook gewoon een lachertje heb er niet eens voor getraind buiten de les om,

''ken je nagaan hoe groot de uitdaging was''

heb in december het officiele VEG exame gedaan en daar zitten wat meer dingen bij die bij DTS niet eens aan de orde kwamen.

ik doe nu G&G en dat is nu wel een uitdaging erg leuk ook om te doen.

ik zal je ook even vertellen hoe oud ik ben en wat ik heel de dag doe dan weet je dat ook.

ik ben 28 jaar en ben een vrouwelijke autotechnicus en werk dus 40 uur per week.

de nieuwste uitvinding telefoon met internet ken je stiekem tijdens je werk internetten :lac

verder hoop ik voor jou dat je het daar naar je zin hebt en je er nog een hoop mag leren....
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y31/16v/received_m_mid137647757374251372bc997d0a86a69_0_zps018615a3.jpeg[/img]

[color=#0080FF][b][u]http://www.neytiri-amstaffs.com[/u][/b][/color]

luna2010
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor luna2010 » 21 Mar 2012, 21:25

Ik zal ook maar iets vertellen haha

Heb trouwens alles meegelezen...

En 'ken' ook Paar mensen uit dit topic

Ik vond dts een leuke school

Leuke ervaring

Maar in die 2,5 maand heb ik niet veel geleerd

Zoals mensen hier al aangaven; weinig uitdaging voor mij zelf en hond

Hierdoor ging ik met tegen zin en tja... Dat voelde Luna en ook zij had geen zin meer

Wel moet ik zeggen; wellicht is die 2,5 maand iets te kort geweest om dts hierop 'af te rekenen'

Voor de mensen die dus wel interesse hebben in dts; ik zou zeggen Ga een keer langs en loop een lesje mee. Wellicht is jullie mening en ervaring anders. Ja toch?!

Ook wil ik dit nog even kwijt; Mary Jane Jij gaf leuk en goed les! Haha

Ps; wij doen geen cursus meer. Geen idee waar het dus beter zou gaan
[img]http://94.100.118.146/1285000001-1285050000/1285044701-1285044800/1285044758_5_G6wc.jpeg[/img]

mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor mary-jane » 21 Mar 2012, 21:45

[quote="luna2010"]Ik zal ook maar iets vertellen haha

Heb trouwens alles meegelezen...

En 'ken' ook Paar mensen uit dit topic

Ik vond dts een leuke school

Leuke ervaring

Maar in die 2,5 maand heb ik niet veel geleerd

Zoals mensen hier al aangaven; weinig uitdaging voor mij zelf en hond

Hierdoor ging ik met tegen zin en tja... Dat voelde Luna en ook zij had geen zin meer

Wel moet ik zeggen; wellicht is die 2,5 maand iets te kort geweest om dts hierop 'af te rekenen'

Voor de mensen die dus wel interesse hebben in dts; ik zou zeggen Ga een keer langs en loop een lesje mee. Wellicht is jullie mening en ervaring anders. Ja toch?!

Ook wil ik dit nog even kwijt; Mary Jane Jij gaf leuk en goed les! Haha

Ps; wij doen geen cursus meer. Geen idee waar het dus beter zou gaan[/quote]

Blij te horen dat je het wel leuk vond, moet ook eerlijk zeggen dat ik ook zo als jullie les heb gehad

En mij geleerd is zo les te geven. Ook ik ben erachter dat het anders ook leuker kan met meer oefeningen, info,handige weetjes en betere methodes om je hondje iets aan te leren.

Waar ik nu train ben ik ook gevraagd les te gaan geven, gewoon omdat ik erg fanatiek met me hondjes o het veld loop en ze natuurlijk super luisteren. Ik heb er nee op geantwoord omdat er gewoon een hop tijd in gaat zitten en soms toch lastiger dan verwacht. En zins ik in spijkenisse train geniet ik ook echt van de lessen en me hond die heeft het rete naar der zin.
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y31/16v/received_m_mid137647757374251372bc997d0a86a69_0_zps018615a3.jpeg[/img]

luna2010

Berichtdoor luna2010 » 21 Mar 2012, 23:49

Mary , ik wou quote op jou bericht

Maar met telefoon flipt hem

Het belangrijkste is idd; dat jij en je hond (jou geval honden haha) het naar je zin hebben!

Vind het super knap dat je toch bent doorgegaan

Liek en Mick; jullie ook!!

Bij ons is het helaas verwaterd

Maar moet zegge; Luna doet het wonder boven wonder goed!

Als er ooit een tweede kom; dan wik ik daar wel alles mee doen

Maar waar... ?? ;p
[img]http://94.100.118.146/1285000001-1285050000/1285044701-1285044800/1285044758_5_G6wc.jpeg[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 22 Mar 2012, 09:53

[quote="deezet"][b]ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt[/b][/quote]
[quote="deezet"]Jammer alleen dat de spelling te wensen over laat, dat doet twijfelen aan het niveau van de onderzoekers/sters, geheel ten onrechte uiteraard. :lac

Ik was gewaarschuwd dat de meeste heel actieve mensen op dit forum óf niets anders te doen hebben de hele dag óf de leeftijd nog niet hebben bereikt waarop je mag stemmen. Het vermoeden neemt sterk toe, dat hier een fundamentele grond van waarheid in zit.[/quote]

:lac Gefeliciteerd het is je gelukt :D

[quote="deezet"]

Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met de reacties, ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt, zoals je wel vaker ziet op fora waar mensen net kunnen doen of zij meer gelijk hebben dan anderen.

Tja lezen is blijkbaar niet je sterkste kwaliteit, want ik lees toch echt van anderen en van mijzelf waarom.

Moet wel lachen om jouw niveau, want in plaats van inhoudelijk te reageren, wat je blijkbaar niet kunt ga je lopen miepen over spelling.

Jij bent expert op gebied van fokken? Oh vertel, ben namelijk wel heel benieuwd naar de feiten die je hebt! Als je namelijk stelt dat de honden hier van de NL fokker allemaal zwak ziek en slecht zijn, dan heb je toch naar mijn idee geen enkele moeite genomen om dat echt te onderzoeken. Geef nu maar toe dat je eigenlijk helemaal niets weet en in de mooie praatjes bent getrapt van een verkoper, geeft niet iedereen maakt wel eens een fout. Als je je van te voren had ingelezen, had je waarschijnlijk wel anders gekozen, hoewel tis natuurlijk wel lekker goedkoop.....

Aangezien ik elke keer toch om je posts moet lachen, hap ik lekker toe :bleble

Misschien dit topic eens lezen, dan weet je wat de mensen hier doen kwa werk :knipoog http://www.staffordforum.nl/viewtopic.php?f=50&t=69265
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

deezet

Berichtdoor deezet » 22 Mar 2012, 12:47

[quote="Mick"][quote="deezet"][b]ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt[/b][/quote]
[quote="deezet"]Jammer alleen dat de spelling te wensen over laat, dat doet twijfelen aan het niveau van de onderzoekers/sters, geheel ten onrechte uiteraard. :lac

Ik was gewaarschuwd dat de meeste heel actieve mensen op dit forum óf niets anders te doen hebben de hele dag óf de leeftijd nog niet hebben bereikt waarop je mag stemmen. Het vermoeden neemt sterk toe, dat hier een fundamentele grond van waarheid in zit.[/quote]

:lac Gefeliciteerd het is je gelukt :D

[quote="deezet"]

Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met de reacties, ik ben benieuwd wanneer het niveau nog verder daalt, zoals je wel vaker ziet op fora waar mensen net kunnen doen of zij meer gelijk hebben dan anderen.

Tja lezen is blijkbaar niet je sterkste kwaliteit, want ik lees toch echt van anderen en van mijzelf waarom. [color=#BF4080]Het is mij duidelijk dat jullie consensus hebben bereikt.[/color]

Moet wel lachen om jouw niveau, want in plaats van inhoudelijk te reageren, wat je blijkbaar niet kunt ga je lopen miepen over spelling.[color=#BF40BF] Ik zou niet weten waar inhoudelijk op te reageren[/color]

Jij bent expert op gebied van fokken? Oh vertel, ben namelijk wel heel benieuwd naar de feiten die je hebt! Als je namelijk stelt dat de honden hier van de NL fokker allemaal zwak ziek en slecht zijn, dan heb je toch naar mijn idee geen enkele moeite genomen om dat echt te onderzoeken. Geef nu maar toe dat je eigenlijk helemaal niets weet en in de mooie praatjes bent getrapt van een verkoper, geeft niet iedereen maakt wel eens een fout. Als je je van te voren had ingelezen, had je waarschijnlijk wel anders gekozen, hoewel tis natuurlijk wel lekker goedkoop.....

[color=#BF4080]Over moeite met lezen gesproken.....[/color]

Aangezien ik elke keer toch om je posts moet lachen, hap ik lekker toe :bleble

Misschien dit topic eens lezen, dan weet je wat de mensen hier doen kwa werk :knipoog http://www.staffordforum.nl/viewtopic.php?f=50&t=69265[/quote]

[color=#BF8080]Wat de mensen doen is niet van belang en ook mijn punt niet, bovendien stel ik ook niets over [i]alle[/i] mensen op dit forum, maar over sommigen. Nogmaals, over moeite met lezen gesproken. [/color]

devil

Berichtdoor devil » 22 Mar 2012, 19:42

getraind met devil bij kc voorne putten..

niks slechts over hun..

altijd goed les gekregen..

maar liep tegen een muur op met devil..

en had het gevoel dat ze er niet echt raad mee wisten

en mensen in mijn groepje waren bang voor devil en

daardoor moest die maar aan de lange lijn..

toen kwam ik met wandelen iemand tegen die zei dts misschien wel wat voor je ..

we zijn gaan kijken en lesje mee gedaan..

en ik zag devil helemaal opbloeien..

los en oplettend en en ik zelf zo super trots..

jammer genoeg gestopt met devil maar zijn trots en blij met VEGb

nu in de pupklas met mylo

mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor mary-jane » 22 Mar 2012, 20:05

[quote="devil"]getraind met devil bij kc voorne putten..

niks slechts over hun..

altijd goed les gekregen..

maar liep tegen een muur op met devil..

en had het gevoel dat ze er niet echt raad mee wisten

en mensen in mijn groepje waren bang voor devil en

daardoor moest die maar aan de lange lijn..

toen kwam ik met wandelen iemand tegen die zei dts misschien wel wat voor je ..

we zijn gaan kijken en lesje mee gedaan..

en ik zag devil helemaal opbloeien..

los en oplettend en en ik zelf zo super trots..

jammer genoeg gestopt met devil maar zijn trots en blij met VEGb

nu in de pupklas met mylo[/quote]

ik zie ook dat er mensen zijn bij mij in de les die bang zijn voor mijn hond

er zijn er een paar die in sommige situaties niet weten hoe te handelen maar dat geld voor elk ras heb ik gezien.

ik loop G&G en mijn hond loopt de gehele les los en luisterd ten opzichte van een groot gedeelte van de honden beter

waardoor ze al weer vergeten zijn hoe angstaanjagend mijn gecoupeerde duivel is.

de instucteurs vinden haar gelukkig geweldig en dat ik voor mij belangrijker dan de mensen die er trainen daar heb ik niks mee te maken

ik train voor mezelf, en wat een ander van mijn hond vind is hun probleem, ik lach ze toch uit.

Terug naar “Hondenscholen”