Hondenscholen Zeeland/West Brabant

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
Dibs
Rookie Staff
Rookie Staff

Hondenscholen Zeeland/West Brabant

Berichtdoor Dibs » 25 Jun 2012, 13:55

Dus, herplaatser komt over een aantal dagen en wil serieus met haar aan de slag, basis commando's kent ze al, loopt goed zowel los als aan de riem maar ik denk dat het goed is voor haar + onze band.

Iemand ervaringen met goede hondenscholen in deze buurt of trainers? er zit een Martin Gaus school in Goes maar geen idee hoe deze zijn. Mijn vorige hond ook grotendeels zelf getraind maar wil met mij huidige wat anders aanpakken + eventueel agility in de nabije toekomst.

Tips zijn zeer welkom!

StaffordOpvang

Re: Hondenscholen Zeeland/West Brabant

Berichtdoor StaffordOpvang » 09 Jul 2012, 17:36

[quote="Dibs"]Dus, herplaatser komt over een aantal dagen en wil serieus met haar aan de slag, basis commando's kent ze al, loopt goed zowel los als aan de riem maar ik denk dat het goed is voor haar + onze band.

Iemand ervaringen met goede hondenscholen in deze buurt of trainers? er zit een Martin Gaus school in Goes maar geen idee hoe deze zijn. Mijn vorige hond ook grotendeels zelf getraind maar wil met mij huidige wat anders aanpakken + eventueel agility in de nabije toekomst.

Tips zijn zeer welkom![/quote]

in Wilhelminadorp zit een honden school naar horen en zeggen schijnen ze goed te zijn

:zwaai

Terug naar “Hondenscholen”