Hondenschool die ook verstand heeft van Staffords

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Hondenschool die ook verstand heeft van Staffords

Berichtdoor Zumvlieg » 07 Sep 2014, 17:54

Wil je in de noordoostpolder naar een hondenschool? Als je zwolle niet te ver vind, vind je de noordoostpolder vast ook niet ver. Misschien weet ik dan nog een voor je.

Shidou
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shidou » 08 Sep 2014, 13:45

Kan altijd een kijkje nemen, moet toch zien of er ook een klik is tussen de school en mij en hoe ze eventueel om zullen gaan met Denzo.

enigste wat ik wil is dat Denzo iets meer de focus gaat leggen op mij zodra er een andere hond voorbij komt, al de andere commando's gaan wel dus das geen probleem alleen de focus is soms een probleempje verder dan dat is het een top hond!

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 08 Sep 2014, 17:08

Dat kun je toch ook zelf oefenen ?

saskia1987
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor saskia1987 » 08 Sep 2014, 20:37

Wie had je bij almelo judith??

Heb er ook een giller gehad.. Ze zeiden dat je 2 reutjes los moest gooien en het laten uitvechten wie er de baas was dan bleven hun er wel bij.. Lui bint ja niet wies... Ze hebben geen kaas gegeten van staffords daar!! Ring cursus ging ging nog wel maar de gg.. Wat een giller!!
[img]http://i1038.photobucket.com/albums/a461/saskia1987/0a730990-ca5b-4fe5-b389-ed6ab4b5394e_zps4abc5d7d.jpg[/img]

Shidou
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shidou » 08 Sep 2014, 23:17

@ Saskia: Pfff geen idee, zou ik even moeten nakijken in de mail. Maar inderdaad beetje jammer dat ze met zulke dingen aankomen, totaal onwetendheid over hoe of wat betreft dit ras en alleen maar vooroordelen.

@ Zumvlieg: Nou dat doe ik ook maar heeft niet veel effect (of ik doe iets verkeerd). Heb het geprobeerd met snoepjes, speeltjes etc etc maar das even 1 seconde er naar kijken en dan gaat die weer kijken naar de andere kant waar de andere hond(en) zich bevinden en heel soms negeert die wel uit zichzelf en daarvoor beloon ik hem dan ook voor. In het begin wou die nog wel eens erbij gaan zitten en dan kon je vrolijk doorlopen maar meneer bleef dan lekker protesteren door dus te gaan zitten maar dit is gelukkig zo goed als verleden tijd, alleen het focussen is een aandachtspuntje

saskia1987
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor saskia1987 » 09 Sep 2014, 05:12

Ik heb altijd getraind in hengelo en was benieuwd hoe het daar ging in almelo met de gg.. Ik heb 1 cursus afgemaakt de puppy geloof ik en was snel weer terug in hengelo haha.. Heb er met 3 staffies getraind.. 2 tot gevorderd 1
[img]http://i1038.photobucket.com/albums/a461/saskia1987/0a730990-ca5b-4fe5-b389-ed6ab4b5394e_zps4abc5d7d.jpg[/img]

Roy
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Roy » 09 Sep 2014, 21:05

Ligt eraan waar je in Twente woont anders is de hondenschool van Henk van Galen in Kilder een aanrader, daar zijn ze echt Stafford fan, en kennen ze het gedrag van dit ras door en door. Kilder ligt vlakbij Doetinchem in de achterhoek. Succes met zoeken.
Live life

mau_.
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor mau_. » 09 Sep 2014, 22:17

[quote="saskia1987"]Wie had je bij almelo judith??

Heb er ook een giller gehad.. Ze zeiden dat je 2 reutjes los moest gooien en het laten uitvechten wie er de baas was dan bleven hun er wel bij.. Lui bint ja niet wies... Ze hebben geen kaas gegeten van staffords daar!! Ring cursus ging ging nog wel maar de gg.. Wat een giller!![/quote]

jeujj :roll: maar zelfs met niet-staffords zou ik dit ook nooit doen! Triest hoor, zo'n hondenschool!

danny
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor danny » 10 Sep 2014, 07:29

Waar zoek je dan in Twente?
groeten danny en een poot van jamie

rust zacht chucky we zullen je nooit vergeten

Shidou
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shidou » 10 Sep 2014, 16:14

@ danny: k heb verschillende scholen in almelo en hengelo geprobeerd maar of ik kreeg het verhaal wat ik had neergezet of ik hoefde het al niet eens te proberen aangezien andere ook al slechte ervaringen er mee hadden. Zoek in een straal van +/- 40km van de omgeving Almelo.

@ roy: Klopt dat die zelf in Kilder woont en les geeft in Didam? Want op google kwam ik alleen dat tegen.

Terug naar “Hondenscholen”