Iemand bekend met Packleader, Bart van Straten (Klundert)?

Voor ervaringen met hondenscholen.
Forumregels
Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Re: Iemand bekend met Packleader, Bart van Straten (Klundert

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 07 Feb 2015, 15:39

[quote="baja&zilla"]We hebben Jeroen stallen gemaild om een afspraak te maken. Gezien zijn ervaring lijkt het me de goede man om ons advies en wat begeleiding te geven. Ik laat hier zeker weten hoe het gaat lopen. Bedankt voor adviezen van jullie!![/quote]
Goed zo :cool
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor liek » 07 Feb 2015, 16:55

[quote="baja&zilla"]We hebben Jeroen stallen gemaild om een afspraak te maken. Gezien zijn ervaring lijkt het me de goede man om ons advies en wat begeleiding te geven. Ik laat hier zeker weten hoe het gaat lopen. Bedankt voor adviezen van jullie!![/quote]
Top! Ik denk dat hij jullie zeker verder kan helpen en heeft veel ervaring met het ras.

Succes!! :cool

baja&zilla
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor baja&zilla » 09 Feb 2015, 11:45

Even een update: we kunnen aanstaande woensdag al terecht bij Jeroen Stallen. Hij zorgt dat er ook andere honden aanwezig zijn en hij zal Zilla observeren. Vervolgens krijgen we tips en training hoe we op de juiste manier omgaan met haar hondagressie. Zijn aanpak klinkt goed, dus ik ben hoopvol.

liek

Berichtdoor liek » 09 Feb 2015, 15:13

[quote="baja&zilla"]Even een update: we kunnen aanstaande woensdag al terecht bij Jeroen Stallen. Hij zorgt dat er ook andere honden aanwezig zijn en hij zal Zilla observeren. Vervolgens krijgen we tips en training hoe we op de juiste manier omgaan met haar hondagressie. Zijn aanpak klinkt goed, dus ik ben hoopvol.[/quote]
Nou dat is al snel! Fijn hoor en heel veel succes!! :cool

baja&zilla
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor baja&zilla » 11 Feb 2015, 09:51

Wat ben ik blij dat we vandaag een afspraak met Jeroen hebben!! Gisteren met uitlaten viel ze (ondanks aangelijnd) zo fel en krachtig uit naar een andere hond, dat ik letterlijk omver getrokken werd door haar en viel... Echt gênant... Het maakt me bang, bang dat ik haar niet aankan en mijn angst heeft enorm effect op haar gedrag. Ik hoop echt dat Jeroen ons verder kan helpen, want af en toe voel ik me echt radeloos...

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 11 Feb 2015, 09:57

Ik heb ook zoeen gehad, Noa, als we een andere hond zagen deden we de riem een slag om de lantaarnpaal heen. Ging uitlaten op tijden dat anderen niet gingen.

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 11 Feb 2015, 11:22

Hoop dat Jeroen jullie een eind op weg kan helpen om haar normaal uit te kunnen laten. Je hond fatsoenlijk uit kunnen laten is wel zo fijn!
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 11 Feb 2015, 21:31

Hoop dat Jeroen je verder kan helpen!

Ik heb al 4 jaar goede ervaringen met hem.

Hij is altijd erg duidelijk en direct en weet wel degelijk hoe die een hond aan moet pakken.

Ziet er niet altijd even zachtzinnig uit, maar zijn aanpak is echt op de hond afgesteld na observatie en niet bang om je als eigenaar keihard op je plek te zetten.

Ik vind echt heerlijk en leuk om met mijn honden naar hem te gaan.

En stuk voor stuk zijn al mijn honden gek van hem, ook al worden ze soms even streng aangepakt en dat zegt mij al genoeg.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

baja&zilla
Rookie Staff
Rookie Staff

Pluim voor Jeroen !

Berichtdoor baja&zilla » 12 Feb 2015, 10:57

Hallo allemaal,

Nogmaals enorm bedankt voor het advies om Jeroen Stallen in te schakelen. Eerder deze week was ik toch echt de wanhoop nabij... Jeroen heeft ons gisteren echt goed voorgelicht over wat zaken, helder advies gegeven, kritisch geobserveerd en een aanpak laten zien die, al was deze niet geheel zachtzinnig, erg effectief was.

Ik maak even een nieuw topicje aan onder de naam "pluim voor Jeroen stallen" waarin ik even wat nader zal toelichten. Mogelijk is dat namelijk wel interessant voor anderen en ik vind dat ik Jeroen tekort doe door hierover te vertellen in een topic met de foute naam "Bert van Straten" in de titel :weenie ...

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 12 Feb 2015, 11:11

Leuk! Goed nieuws!

Terug naar “Hondenscholen”