Superstaffie van de maand weer van start laten gaan,jullie mening wordt gevraagd

Hier is de verkiezing tot Kanjer van de maand! Alle leden kunnen hun foto's insturen. Zie de mededelingen in dit forumonderdeel voor uitleg.

Moderators: Will22, Angel1985

Forumregels
Richard
Beheerder
Beheerder

Superstaffie van de maand weer van start laten gaan,jullie mening wordt gevraagd

Berichtdoor Richard » 18 Mar 2016, 11:14

Hallo,

De bedoeling is om weer van start te gaan met de foto wedstrijd Superstaffie van de maand.

Ik heb even gekeken naar de "oude" vorm van Superstaffie van de maand en wat eigen ideeën eraan toegevoegd.

Onderstaande is hier uitgekomen:

- Iedere maand komt er een nieuw thema en een poll waarin mensen kunnen stemmen op hun favoriete foto.

- Foto's mogen tot een bepaalde datum naar mij worden gestuurd via PB of e-mail.

- Foto's mogen max. 800px x 800px zijn.

- Foto's mogen niet bewerkt zijn,of moet anders zijn aangegeven.

- Mogen alleen foto's zijn van Staffords of Pitbull-achtigen,of moet anders zijn aangegeven.

De foto’s kunnen ingestuurd worden van de 1e van de maand tot de 12e van de maand. (ongeveer) Vergeet de naam van de hond(en) en van jezelf niet te vermelden.

Ongeveer halverwege de maand komt de foto online in een poll, waar tot het einde van de maand op gestemd kan worden.

De laatste dag van de maand zal de winnaar bekend worden gemaakt behalve als er een gelijkstand zal zijn, of er meerdere polls zijn. Dan zal er een nieuwe poll geopend worden met de foto's met de meeste stemmen, en kunnen jullie nog een week je stem uitbrengen.

En daaruit zal de winnaar bekend worden.

Wat denken jullie van bovenstaande of hebben jullie eventueel nog andere ideeën hierover?

Weten jullie leuke thema's?

Ik zie graag jullie reacties en ideeën zodat we in April kunnen gaan starten met de eerst Superstaffie van de maand.

Groeten,

Richard

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Superstaffie van de maand weer van start laten gaan,jullie mening wordt gevraagd

Berichtdoor liek » 18 Mar 2016, 22:11

Leuk! Misschien iets aan de naam doen omdat ook pitjes mee mogen doen en niet alleen staffies?

Thema's bijv:

Gekke 5 minuten

Relaxmodus

Puppylove

Grijze snoetjes

Met kids

Met water

Sporting

Bloopers

Zwart/wit foto

Kusjes geven

Tanden bloot

Gephotoshopt

Richard
Beheerder
Beheerder

Re: Superstaffie van de maand weer van start laten gaan,jullie mening wordt gevraagd

Berichtdoor Richard » 19 Mar 2016, 09:38

[quote="liek"]Leuk! Misschien iets aan de naam doen omdat ook pitjes mee mogen doen en niet alleen staffies?

Thema's bijv:

Gekke 5 minuten

Relaxmodus

Puppylove

Grijze snoetjes

Met kids

Met water

Sporting

Bloopers

Zwart/wit foto

Kusjes geven

Tanden bloot

Gephotoshopt[/quote]

Hoi Liek,

Dank je wel voor het meedenken en de thema ideeën, daar kan ik wel wat mee.

Wat betreft de naam Staffie van de maand,daar heb je ook een punt,is wat onduidelijk omdat pitjes ook mee mogen doen.

Ik zal er eens over nadenken wat een andere naam kan worden,of heb jij misschien een leuk idee?

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 21 Mar 2016, 01:36

Altijd leuk Staffie van de maand. Misschien is Hond van de maand of Kanjer van de maand betere benaming..

Als thema kan je ook nog seizoenen en feestdagen aanhouden.

Lente Zomer Herfst Winter

Carnaval

Kerst

Pasen

Met E.K./W.K. oranje supporter

Verder sluit ik me bij Liek aan
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 21 Mar 2016, 12:12

[quote="maula"]Altijd leuk Staffie van de maand. Misschien is Hond van de maand of Kanjer van de maand betere benaming..

Carnaval

Kerst

Pasen

Verder sluit ik me bij Liek aan[/quote]

Ik heb de naam Staffie van de maand aangepast naar Kanjer van de maand,dat komt beter uit omdat het inderdaad niet alleen om staffies gaat :cool

Ondertussen is de Kanjer van de maand van start gegaan en heb ik zojuist diverse berichten geplaatst met uitleg en de thema's.

Heel veel plezier!

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 21 Mar 2016, 13:06

Staffords en pitbull(achtigen).... Ik vind een bull terrier geen pitbullachtige, wel een bull&terrier. Mag mijn mormelientje wel of niet meedoen? :)
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 21 Mar 2016, 13:17

[quote="Inge en Bono"]Staffords en pitbull(achtigen).... Ik vind een bull terrier geen pitbullachtige, wel een bull&terrier. Mag mijn mormelientje wel of niet meedoen? :)[/quote]

Dat is inderdaad een lastige,maar uiteraard mag jou mormelientje wel meedoen hoor :cool

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 21 Mar 2016, 13:58

:cool leuk! *gaat eens graven in het foto archief*
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 21 Mar 2016, 14:00

[quote="Inge en Bono"]:cool leuk! *gaat eens graven in het foto archief*[/quote]

Super,heel veel succes! :top

liek

Berichtdoor liek » 21 Mar 2016, 16:31

[quote="maula"]Altijd leuk Staffie van de maand. Misschien is Hond van de maand of Kanjer van de maand betere benaming..

Carnaval

Kerst

Pasen

Verder sluit ik me bij Liek aan[/quote]

:cool

Mijn inspiratie was ff op verder..

Terug naar “Kanjer van de maand”