Vind je wat je zoekt?

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Vind je wat je zoekt?

Berichtdoor Mick » 19 Jan 2017, 21:27

Ik zie de laatste tijd veel nieuwe aanmeldingen, maar daar lijkt het bij te blijven?

Kunnen jullie de info vinden waar je naar opzoek ben?
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Hugootje
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Vind je wat je zoekt?

Berichtdoor Hugootje » 20 Jan 2017, 22:30

Ik was niet zo zeer op zoek naar info, maar hoopte op een lekker actief forum te komen met allemaal baasjes van te gekke honden. Dit valt me een beetje tegen als ik eerlijk ben.
[size=85][b]Geboren:[/b] 23.04.2015[/size]

[img]http://i1232.photobucket.com/albums/ff365/dirkje85/nametaghugo_zpstkxono7u.jpg[/img]

Charlotte84
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Charlotte84 » 21 Jan 2017, 10:39

Hmm dat is een goede vraag. Want wat zoek ik dan precies.. voor mij is dat wat info qua omgang, opvoeding en gedrag.

Vooral omdat wij ook 3 kinderen hebben van 12, 9 en 1,5.

We hebben altijd wel honden gehad voordat de jongste geboren werd.

Ook lijkt het me leuk om wat mensen/honden uit de omgeving te ontmoeten en ook wat goede honden(sport) scholen te vinden. Dat is me helaas hier nog niet gelukt.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 23 Jan 2017, 10:46

[quote="Hugootje"]Ik was niet zo zeer op zoek naar info, maar hoopte op een lekker actief forum te komen met allemaal baasjes van te gekke honden. Dit valt me een beetje tegen als ik eerlijk ben.[/quote]

Kim heeft het forum overgenomen, niet al te lang geleden, omdat ie anders op zwart zou gaan. Belangrijkste voor ons was dat de info leesbaar zou blijven.

Dit forum is lang erg actief geweest, maar helaas is dat de afgelopen jaren terug gelopen. FB en andere media nemen de rol over van forums.

Uiteindelijk is het heel simpel, als niemand iets plaatst word het niet actief. We hebben een nieuwe gebruikers nodig die vragen hebben of met content komen, anders zal het niet meer actief worden.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 23 Jan 2017, 10:54

[quote="Charlotte84"]Hmm dat is een goede vraag. Want wat zoek ik dan precies.. voor mij is dat wat info qua omgang, opvoeding en gedrag.

Vooral omdat wij ook 3 kinderen hebben van 12, 9 en 1,5.

We hebben altijd wel honden gehad voordat de jongste geboren werd.

Ook lijkt het me leuk om wat mensen/honden uit de omgeving te ontmoeten en ook wat goede honden(sport) scholen te vinden. Dat is me helaas hier nog niet gelukt.[/quote]

Het lastige met deze honden is dat ze veelal niet samen gaan met andere honden, dus vele van ons die sporten doen dat alleen of in hele kleine groepjes. Er worden af en toe wat wedstrijdjes gehouden, soms in combi met een show. Staffordtimes is altijd de plek geweest voor staffords in het algemeen, zowel show (voor de fun) en sport krijgen dan aandacht. Een leuke dag waar je alle type staffords wel kan zien rondlopen en met fokkers en eigenaren kan spreken.

Ik weet eigenlijk niet wie waar nu nog sporten, paar jaar terug zijn er vele groepjes begonnen, maar volgens mij zijn die even snel weer gestopt.

LeenBorremans
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor LeenBorremans » 23 Jan 2017, 11:53

Ik kan alles vinden :)

Heel duidelijk forum! :D

LeenBorremans
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor LeenBorremans » 23 Jan 2017, 11:56

ik heb toch even een vraagje :) Is het normaal dat mijn verzonden privéberichten in "postvak-uit" staan? :)

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 23 Jan 2017, 12:06

Ja dat is normaal, als degene hem gelezen heeft is ie weg uit je postvak uit en staat ie dan onder verzonden berichten

LeenBorremans
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor LeenBorremans » 23 Jan 2017, 12:07

oh oké super! dankjewel :)

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 27 Jan 2017, 21:30

Hoi mick.

Ik vind het een heel interessant forum ik ben alleen de ene week actiever met reageren als de andere week. Lezen doe ik wel elke dag als ik moet wachten bij een klant( vrachtwagenchauffeur).

Hopelijk word het nog iets actiever want dit forum heeft veel potentie en voor toekomstige eigenaren en huidige eigenaren die met vragen zitten. Je krijgt hier eerlijk en specifiek antwoord over je stafford en zonder vooroordelen. Blij dat ik eensgezinden spreek ipv de huisvrouw in de straat die mijn pup van 6 maanden een gevaarlijke vechthond vind terwijl ze alleen de likjesdood geeft.

Dus ik blijf hier voorlopig wel actief!

Terug naar “Algemeen”