Wat is het hier rustig

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Wat is het hier rustig

Berichtdoor BoykeKaya » 21 Apr 2017, 10:50

Goedemorgen Allen!

Als liefhebber van het ras en met mijn interesse/nieuwsgierigheid naar ervaringen etc. van andere baasjes vind ik het erg jammer dat het hier zo rustig is.

Als meer mensen dit ervaren laten we dan kijken hoe we weer wat leven erin kunnen brengen.

Als ik het verkeerd zie hoor ik het ook graag haha.

Chris

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Wat is het hier rustig

Berichtdoor Mick » 21 Apr 2017, 15:02

Hey Chris,

Het is hier al langere tijd rustig/stil.

De harde kern van vroeger komt alleen nog kijken en schrijven als er weer eens een rel is :D

Als je ideeën heb is dat welkom!

Voor ons is het vooral belangrijk dat de info die te vinden is hier online blijft, maar leven in de tent zou ook wel weer leuk zijn!
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 23 Apr 2017, 19:07

Het is hier inderdaad al weer een hele tijd hééél rustig, zeg maar uitgestorven.....

Jammer op een voor mij nog hele onduidelijke reden is er een tijd geleden de klad in gekomen en zijn vele vertrokken of komen (net als ik) zo heel af en toe nog even voorbij om te kijken of er nog iets leuks te lezen valt.

Het waarom,...geen flauw idee, als ik het zou weten had ik het gemeld of er iets aan kunnen doen....
Carpe diém......

BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor BoykeKaya » 23 Apr 2017, 20:16

Yup zonde; dat terwijl er volgens mij best wel wat stafford baasjes rondlopen in dit kikkerlandje.

Daarnaast lijkt het me juist goed omdat ik me best kan voorstellen dat er veel mensen met wat vragen zitten (waaronder ik zelf).

BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor BoykeKaya » 23 Apr 2017, 20:27

Time to change the Pattern!!!!!!!

Gwendolyn
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Gwendolyn » 24 Apr 2017, 10:51

Denk dat sociale media hier de grote boosdoener zijn. Facebookgroepen doen het goed en zijn voor vele mensen ook gebruiksvriendelijker (het plaatsen van foto's bijvoorbeeld). Maar informatief gezien kunnen ze niet tegen het forum op, dus zelfs zonder de grote drukte zal het forum nooit overbodig zijn en voor mij persoonlijk zelfs een belangrijk en nuttig iets.
[img]http://i1077.photobucket.com/albums/w477/GwendolynL/383c3e37-30ee-48f6-9efc-271da8eeefb6_zps94052486.jpg[/img]

BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor BoykeKaya » 24 Apr 2017, 10:52

Helemaal met je eens. Facebook is ongestructureerd en een overkill aan info en meningen.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 24 Apr 2017, 14:48

[quote="BoykeKaya"]Helemaal met je eens. Facebook is ongestructureerd en een overkill aan info en meningen.[/quote]

Ik vind al die FB groepen verschrikkelijk!

Te veel kennis loze droeftoeters, die nemen alle wijsheid in pacht te hebben. Info die wel gedeeld word is binnen een uur verdwenen en amper meer terug te vinden.

Te veel mensen met een onherleidbare kruising met stempel AST of SBT, nee steffort, die hun kruisingen bestempelen als de ideale stafford, want het "ding" kan met andere honden dus is dat de stafford. Wij met de rastypische worden weg gezet als de aso's die hun honden niet kunnen opvoeden. Het is om te janken!!

Hoe we hier meer leven moeten krijgen, geen idee, naja of ik moet weer eens een rel uitlokken :engel
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor BoykeKaya » 24 Apr 2017, 14:57

Haha subtiel haha.

Wanneer we hier weer wat serieuzere, leukere, kennis delende topics krijgen en de moeite nemen naar mekaar te antwoorden of f te reageren komt dat wel goed denk ik.

BoykeKaya
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor BoykeKaya » 24 Apr 2017, 19:34

Hey Mick,

Heb je toevallig een foto van de hond op je avatar foto? Of is ie nog steeds pup?

Terug naar “Algemeen”