wat vinden jullie van dit schema??

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Forumregels
MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: wat vinden jullie van dit schema??

Berichtdoor MichaelJune » 02 Okt 2017, 23:13

mooi hoor! van het weekend wat kartbanden opgehaald voor June. Groot succes! kan ze heerlijk mee sjouwen en rommelen. niet tijdens fietsen maar tijdens de wandeling natuurlijk. 5 euro voor 2 stuks. kan aan nog veel meer komen maar wou ff kijken of ze het leuk vindt, en ze vind het prachtig. en fel dat ze word op die band! heerlijk om te zien

Will22
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Will22 » 03 Okt 2017, 06:02

Hee, heb jij die ringen uit de band gehaald? Ik heb laatst ook 2 kartbanden gehaald, eentje ligt nog in de kast, de andere in de kliko... Binnen een week was de band kapot, ik had die ijzeren ring eruit gehaald, maar vraag me af of iedereen dat doet. Ziva pakte de band bij de onderkant, zodat hij op haar gezicht lag. Hilarisch om te zien!!

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor MichaelJune » 03 Okt 2017, 14:58

hey er zitten geen ijzeren ringen in. die zal die jongen er al uitgehaald hebben denk ik. Ze heeft er heel veel schik mee!

ik heb brede achterbanden genomen. june gaat er flink op los kan ik je zeggen haha!

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor MichaelJune » 15 Apr 2018, 12:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we zijn toch al weer ff bezig en ik ben blij hoe ze groeit. niet overdreven breed 0maar aardig netjes voor een amateur houder als ik. veel lopen, kartband en apporteren zijn we nu mee bezig, carnibest natuurvoer en eitjes en dergelijke. gewoon normaal en ze doet het er goed op. karakter nog steeds oude june, zeer enthousiast naar alle mensen. Wel aardig waaks moet ik zeggen en als andere honden haar willen aanvliegen, wil ze er of bovenop klappen of ze loopt de andere kant op, verschilt per hond en ben er nog niet achter waar het verschil in zit? iemand een idee? observeer het maar krijg de vinger er niet op, hoeft niet opgelost te worden, zo is ze en zo accepteer ik haar ook. enig inzicht erin is wel fijn. maar buiten dat is ze een droomhond voor ons gezin.echte toevoeging en aanwinst.

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor MichaelJune » 15 Apr 2018, 12:21

ook is ze voor de 2e keer loops geweest , ze word niet gesteriliseerd( geen fokplannen oid overigens) , geen reden voor, ze doet het goed . alweer bijna 2 jaar (8juli)

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Daven » 19 Apr 2018, 21:44

Zou eens een tijdje gorillamax geven ,denk dat je dan nog meer bespiering zal zien , hond ziet er wel goed uit :cool

Vrouwen en hormonen pfffffffffff zucht dit maakt hen onvoorspelbaar en gevaarlijk :nut

Het zijn soms ook net mensen he wahahahaha lol :lac :lac :lac :lac :lac :lac :D

Terug naar “Algemeen”