Marktplaats advertenties

Voor algemene onderwerpen over honden. Berichten die niet over honden gaan kunnen in het Old Cross Cafe geplaatst worden.
Plaats reactie
Kayla
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Re: Marktplaats advertenties

Bericht door Kayla » 08 apr 2011, 05:53

Miss_Lady schreef:Wat zielig allemaal het is maar dat wij nu geen hondje kunnen nemen verlopig
anders had ik haar opgehaald die rode of die zwartje. :'(

Groetjes
Zo dachten wij dus ook al.
't is dat Kayla nog zo jong is en nog 't 1 en ander te leren heeft anders hadden we er zeker 1 opgehaald
Afbeelding
Groetjes Patrick,Birgit, Alysha en een pootje van Kayla en Ziva

Shayne
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Contacteer:

Bericht door Shayne » 08 apr 2011, 05:58

Afbeelding

De kunst van het opvoeden van een hond, is niet om ze te onderdrukken of straffen, maar om ze te begeleiden met respect,begrip,vertrouwen,geduld&liefde.

Shayne
Contacteer:

Bericht door Shayne » 08 apr 2011, 06:02

Afbeelding

De kunst van het opvoeden van een hond, is niet om ze te onderdrukken of straffen, maar om ze te begeleiden met respect,begrip,vertrouwen,geduld&liefde.

Shayne
Contacteer:

Bericht door Shayne » 08 apr 2011, 06:05

Afbeelding

Wenmart20

Bericht door Wenmart20 » 08 apr 2011, 16:57

marion schreef:
Wenmart20 schreef:Ik heb antwoord terug gekregen.

Met de vraag erin wat demodex was.

Ik ze alles uitgelegd en dat ze ook maar moeten googlen.
en als ze hun hondje kwijt willen aan iemand die het zo snel mogelijk wilt behandelen dat ze me maar moeten mailen.
nou ben benieuwd :cool
Ik heb verder niks meer gehoord

Tamara & Dana
Forumfladder
Forumfladder
Contacteer:

Bericht door Tamara & Dana » 08 apr 2011, 17:44

Bikkel&Evie schreef:
Gus, wat sneu zeg. Dat beestje heeft het allemaal al niet mee (bult, bang) en dan moet ie ook nog weg.
En zo te lezen niet zijn eerste keer aangezien hij voor hun na 2 dagen niet meer bang was.

Denk dat ik lekker uit dit topic blijf en die drie hier nog even vertel dat ze het toch best getroffen hebben.
Afbeelding
Who cares if you disagree, you are not me...

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door wakefullestaff » 08 apr 2011, 18:11

Bikkel&Evie schreef:
Bikkel&Evie schreef:
Gus, wat sneu zeg. Dat beestje heeft het allemaal al niet mee (bult, bang) en dan moet ie ook nog weg.

Hi,

ik ben heel benieuwd wat de échte reden is dat deze hond wegmoet. Ik bedoel, een kind komt vast niet uit de lucht vallen, de andere hond stond ook niet plots voor de deur... Dus de drukte was aardig te voorzien, niet?

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben erg begaan met het lot van al die arme zielen hier op Marktplaats en u zult Kane vast en zeker met de allerbeste excuses en gedachten aanbieden. Maar ikzelf, alleenstaande met 3 Staffords, 2 paarden, 4 konijnen en een kind van 3 met een baan van 20-uur in een bescheiden rijtjeshuis red het eigenlijk allemaal wel. En ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen een dier weg te doen.

Vandaar dat ik het me afvraag. Uit belangstelling. Naast al mijn eigen dieren run ik namelijk ook nog een Staff/Pitbull opvang, en waar er al zoveel vreten kan er nog wel eentje bij. Dat is mij niet te druk.

Ik denk namelijk dat Kane al geen echt eerlijk kans maakt, hier op Marktplaats. Hij is bang en hij heeft een bult op zijn hoofd waardoor hij niet aan de standaard voldoet. Grote kans dat hij als Batedog of kermisatractie in verkeerde handen eindigt.

Misschien toch eens wat dieper in uw hart kijken en het beestje, als de reden écht "te druk" is, lekker op een plaats te laten waar mensen al eens voor hem gekozen hebben zonder naar zijn uiterlijk en tekortkoming te kijken? Als hij écht zo lief is, en het écht zo moeilijk en met "pijn in het hart" is.

U hoeft niet te reageren hoor, ik ben al blij als ik mensen aan het denken kan zetten.

Vriendelijke groet,

Eveline
:knipoog
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

Wenmart20

Bericht door Wenmart20 » 08 apr 2011, 19:04

Mooie tekst evie..
Ik wist btw niet dat je alleen staand was..

Maar de ene ziet het als bemoeien de ander ziet het als weer een arme ziel helpen.
Mijn hart staat ook open voor zielige hondjes en soms gooi ik idd ook een mailtje de deur uit.
En dan hoop ik maar dat ze er wat aan hebben of er wat mee doen.
Zo niet heb ik toch mn best ervoor gedaan.

Shayne
Contacteer:

Bericht door Shayne » 08 apr 2011, 20:13

Ik mail ook wel eens en het heeft vaak geholpen :engel
Afbeelding

Shayne
Contacteer:

Bericht door Shayne » 08 apr 2011, 21:11

frankieK schreef:
Wenmart20 schreef:Mooie tekst evie..
Ik wist btw niet dat je alleen staand was..

Maar de ene ziet het als bemoeien de ander ziet het als weer een arme ziel helpen.
Mijn hart staat ook open voor zielige hondjes en soms gooi ik idd ook een mailtje de deur uit.
En dan hoop ik maar dat ze er wat aan hebben of er wat mee doen.
Zo niet heb ik toch mn best ervoor gedaan.
Mijn best ervoor doen zie ik door de hond ergens weg te halen en goed tehuis te bieden.
Verder kan het wel eens zijn dat het mensen erg aan het hart gaat dat ze een hond door omstandigheden moeten herplaatsen en ik zou mezelf diep schamen als ik zo iemand een dergelijke mail zou sturen. Hoop dat daar ook eens bij stil gestaan wordt.
De één is blij en de ander word kwaad, tsja.. Sommige kunnen de waarheid niet aan. En sommige mensen doen hun hond echt om domme redenen weg.

Maar je hebt wel een punt.. Sommige honden zijn beter af als bij hun huidige eigenaar, maar daar kom je vaak snel genoeg achter met wat voor reacties je terug krijgt :knipoog

Maar vaak moeten ze iets inzien en krijg soms nog mailtjes terug van dat ze me dankbaar zijn, omdat ze de hond konden houden..
Afbeelding

Plaats reactie