Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Voor alles omtrent verse voeding. BARF (Bones and Raw Food) en KVV (Kant en klaar Vers Vlees). Ook onderwerpen over natuurlijke voedingstoevoegingen en medicatie kunnen hier geplaatst worden.
Forumregels
thijs
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Berichtdoor thijs » 17 Sep 2013, 05:57

Met smuldier is niks mis mee hoor! En betaalbaar

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 17 Sep 2013, 07:02

[quote="diemetdieblondeharen"]Kivo raad ik zeker aan. Ben daar zelf gaan ophalen omdat het voor mij in de buurt was... Hij was ook 1x vlees aan het maken, nou ik vind het niet smakelijk zo'n fabriek met die machines maar kon niks geks ontdekken, vond het wel oké daar, lekker is een ander verhaal natuurlijk :knipoog als ik terug naar kvv ging zou ik zeker naar kivo terug gaan. Ik barf nu dus vandaar dat ik het niet meer voer.[/quote]

Wij gingen ook altijd zelf halen bij Kivo voor een hele maand, niets mis met Kivo :cool Enige waar je voor op moest passen was dat je niet op je bek ging in de winter want die vloeren waren daar altijd spekglad.... :hihi
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

Skyline
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Skyline » 17 Sep 2013, 07:57

Voer zelf ook Kivo

Haal het in Helmond bij een verkooppunt in de rijpel is wel 4 euro duurder per 40 kg dan als ik het bij Kivo zelf haal maar met brandstof mee gerekend scheelt het weer

Moet trouwens van de week weer ff halen...

Xavi

Toch een kratje lotgering mee besteld met buurvrouw

Berichtdoor Xavi » 17 Sep 2013, 08:22

Heb je CB geprobeerd? Moet zeggen dat dat mijn enige ervaring is maar dat bevalt super.

Ik geloof dat ik €2,15 voor n rol van 500 gr betaal..
Well behaved women rarely make history.

diemetdieblondeharen
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor diemetdieblondeharen » 17 Sep 2013, 08:58

[quote="ilona&kira"][quote="diemetdieblondeharen"]Kivo raad ik zeker aan. Ben daar zelf gaan ophalen omdat het voor mij in de buurt was... Hij was ook 1x vlees aan het maken, nou ik vind het niet smakelijk zo'n fabriek met die machines maar kon niks geks ontdekken, vond het wel oké daar, lekker is een ander verhaal natuurlijk :knipoog als ik terug naar kvv ging zou ik zeker naar kivo terug gaan. Ik barf nu dus vandaar dat ik het niet meer voer.[/quote]

Wij gingen ook altijd zelf halen bij Kivo voor een hele maand, niets mis met Kivo :cool Enige waar je voor op moest passen was dat je niet op je bek ging in de winter want die vloeren waren daar altijd spekglad.... :hihi[/quote]

Hihi ja de eerste keer kwam ik met een witte broek en beige uggs hihi. Die uggs zijn al glad dus moest goed opletten haha! :nut
[img]http://i1322.photobucket.com/albums/u574/diemetdieblondeharen/b1f31d8a-7f9f-4a5c-b26e-3e36ec8cab72_zps6c18ff0f.jpg[/img]

[b][i]Chelsey & Pascha[/i][/b]

Xavi

Berichtdoor Xavi » 17 Sep 2013, 12:38

[quote="Xavi"]Heb je CB geprobeerd? Moet zeggen dat dat mijn enige ervaring is maar dat bevalt super.

Ik geloof dat ik €2,15 voor n rol van 500 gr betaal..[/quote]

Heb even nagekeken, idd €2,15-€2,80 per 500 gr. Ik haal het bij Faunaland in Beuningen, voor jou ook te doen qua afstand toch?

En wat kost Lotgering eigenlijk?
Well behaved women rarely make history.

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 17 Sep 2013, 18:11

Ja Beuningen is wel goed te doen.. Faunaland weet ik ook te zitten..

Uhm ik betaalde geloof ik 35 euro voor een gemengde krat en een krat is geloof ik 18 KG

Dus ong. 2 euro per kilo..

Kreeg er ook nog stuk of 10 stukken kraakbeen bij die je als tussendoortje kunt geven geloof ik..

Hoorde wel dat lotgering geen koeltransport gebruikt dus heb zon vermoeden dat als je later op de dag je kratje vlees krijgt op een beetje zonnige dag het niet bevorderlijk is voor het vlees zegmaar..

Ook dit heb ik maar ergens gelezen dus zeker weten doe ik het ook niet!
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 17 Sep 2013, 18:24

Ik geef nog liever brok dan Lotgering :ig

Men blijft het maar verdedigen, ik snap het niet? Laatst ook weer hele berichtgevingen over partijen die gewoon groen waren en stonken als de ... Mensen ruilen dat in, of gooien het weg en hopen maar weer op een goede partij.....!?! Er bleek iets mis te gaan bij het invriezen bij Lotgering, dit soort zooi mag niet verkocht worden!

Ook een bericht over een dierenwinkel die het uit het assortiment heeft gegooid, want de dierenarts in de buurt had ineens een aantal hondjes met pancreatitus, die hondjes aten Lotgering.

Mazzel als je steeds een ''goede'' partij treft, maar mi is het troep. Leuke intrapper ook nog; het wordt totaalvoer genoemd, maar het is niet compleet
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 17 Sep 2013, 19:57

Nee totaalvoer bestaat maar uit 3 diersoorten geloof dus compleet is het niet nee
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

ilona&kira
Necstaff
Necstaff

Berichtdoor ilona&kira » 18 Sep 2013, 06:44

[quote="Staffordlover"]Ja Beuningen is wel goed te doen.. Faunaland weet ik ook te zitten..

Uhm ik betaalde geloof ik 35 euro voor een gemengde krat en een krat is geloof ik 18 KG

Dus ong. 2 euro per kilo..

Kreeg er ook nog stuk of 10 stukken kraakbeen bij die je als tussendoortje kunt geven geloof ik..

Hoorde wel dat lotgering geen koeltransport gebruikt dus heb zon vermoeden dat als je later op de dag je kratje vlees krijgt op een beetje zonnige dag het niet bevorderlijk is voor het vlees zegmaar..

Ook dit heb ik maar ergens gelezen dus zeker weten doe ik het ook niet![/quote]

Kivo had voorheen ook een verkooppunt in Nijmegen maar die is weg zag ik.... in Oss zit er wel eentje dat is ook niet zover.... en die bezorgen ook. Volgens mij 23 euro voor 10 kg....
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a199/ilonapeters/3588ec3d-fbbe-4cee-9626-ef8c48c892c2.jpg[/img]

Terug naar “BARF en KVV”