Even voorstellen Sarah vaugn 8maandjes

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Eek A mouse
Rookie Staff
Rookie Staff

Even voorstellen Sarah vaugn 8maandjes

Berichtdoor Eek A mouse » 26 Mei 2018, 03:47

Ik ben sarah vaughn 8 maandjes oud en een slechte start gehad ..moest de eerste 2 maandjes doorbrengen bij 2 zwaar verslaafden ben daar geslagen en ben daar ondervoed weggehaald ...toen mocht ik bij 2 aardige mensen wonen ze hadden ook nog een klein mensje rondlopen ik ben gek op kinderen katten vind ik ook leuk vergeet alleen welleens dat ik stuk groter ben . ..maar toen ik 5 maandjes was konden die aardige mensen ook niet goed voor mij zorgen wat ze wel graag wilde .
Zo kwam ik bij nieuwe baasjes in huis ..hopenlijk mag ik hier wel blijven want ik ben echt heel bang om.alleen gekaren te worden..
..op papier ben ik een amstaff maar baasje zegt dat noet klopt ik ben nu 40 kl en al 55cm hoogte ......

Poppe.sBeertje
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Even voorstellen Sarah vaugn 8maandjes

Berichtdoor Poppe.sBeertje » 28 Mei 2018, 17:21

Hai Eek A Mouse en Sarah Vaughn!!!

Welkom!! Nou Sarah....je hebt al heel wat achter de rug he?! Sjonge meid, ik hoop van harte dat je nu de rest van je mooie, waardevolle leventje een vaste, stabiele stek hebt gevonden.. je bent nog lekker jong en met n beetje liefde bij je voer(ach en baasje regelt de rest wel..)ben jij snel over je ergste schrik heen Sarah.
Mmh, 8 maandjes, 40 kg en 55 cm schofthoogte is idd wat veel voor n jonge Ammstaf, maar wat geeft het? Je Ammstaf karaktertje maalt niet om n kilootje meer of n decimetertje meer of minder, giechel!
Zet 'm op Sarah! Met een goede, stabiele en liefdevolle, duidelijke opvoeding vind jij je plaats en draai vast wel vrij snel; fijn dat je (hopelijk)uiteindelijk toch nog 'n vast en fijn thuis hebt gevonden...

Dikke poot van Beer(tje) :cool
Ik ben ongeveer 47 cm hoog en wordt over 2 weekjes weer gewogen... meer dan 30 kg ben ik zeker!!
Gezellig!!

Terug naar “Voorstellen”